Få flere kunder ind i din forretning – både fysisk og digitalt
Hvordan får du lokket kunder ind i din forretning, og hvordan sikrer du, at de går glade og tilfredse derfra?
På dette gratis workshopforløb får du værdifulde værktøjer til at tage din butik til det næste niveau – både fysisk og digitalt. Du lærer blandt andet hvordan du kan gøre din forretning nem at finde – både digitalt og ude i den virkelig verden. Så ved dine kunder også hvor de skal stå i kø.
Det koster kun din tid at få værktøjskassen fyldt op!
På forløbet kommer du til at møde Jesper Holme Jensen fra Undfreunde , der er ekspert i at koble den digitale kunderejse med den fysiske butiksoplevelse og få de to ting til at spille sammen. Han har undervist hundredvis af iværksættere og små butiksdrivende, og brænder for at hjælpe dem med at komme godt i gang og endnu bedre videre på deres rejse. Han har derfor et skarpt blik på den enkeltes behov og i din individuelle sparring med Jesper, kan du trække på hans brede erfaring, så du får et køligt overblik over den strategiske udvikling af din butik.
Efter forløbet har du styr på hvordan du…
- Får strøgkunder igennem Google Maps
- Bruger QR koder til at gøre det nemmere for dine potentielle kunder og du lærer hvordan du måler på det
- Lokker kunder ind i butikken
- Beregner hvad det koster dig at få kunder og hvad dine kunder er værd over tid
- Laver du events sammen med andre
- Etablerer et nyhedsbrev
- Annoncerer på sociale medier
- Forstår din målgruppe
- Forstår hvordan de sociale medier virker og du ved at du ikke blot kan poste organisk
- Vinder du uden at være lavest på pris
Undervejs på forløbet får du mulighed for 30 minutters individuel sparring med underviseren, hvor din egen forretning og dine særlige udfordringer og muligheder sættes i fokus.
Workshopforløbet finder sted følgende dage:
- 11. juni, kl. 08:00 – 11:00
Workshop 1: Kundeforståelse, loyalitet og økonomi
- 18. juni, kl. 08:00 – 11:00
Workshop 2: Google Maps og QR koder
- 25. juni, kl. 08:00 – 11:00
Online Workshop 3: Skab vækst igennem annoncering på sociale medier
- 27. juni, kl. 08:00 – 11:00
Workshop 4: Lokalt PR og events og loyalitet – effektiv brug af nyhedsbreve
Målgruppe
Workshopforløbet er for danske iværksættere, der er en nyetablerede , og som ønsker at få flere kunder i butikken. Din virksomhed må maks. være 3 år gammel på tilmeldingstidspunktet. Forløbet henvender sig til alle forretninger, der har fysiske lokaler, fx en vinhandel, et pizzaria, en døgnkiosk, et galleri, en vinbar, en restaurant, en boghandel, en klinik, en tøjbutik, en teahandel, en cafe og alt derimellem.
Kan du se dig selv i følgende?
Du driver en butik, og du forsøger at lokke kunder til via forskellige tiltag; måske er du allerede aktiv på sociale medier, måske har du en hjemmeside og det kan også være, at du allerede har indgået lokale samarbejder. MEN du ønsker at blive endnu bedre til at promovere din butik og skabe den gode og levende butiksoplevelse, så du kan trække endnu flere kunder ind i butikken.
På forløbet lærer du, hvordan du kan gøre din butik nem at finde – både digitalt og ude i den virkelig verden. Derudover får du redskaber til styrke forståelsen af dine kunder og deres behov, så du kan skabe gode kundeoplevelser, og du får indblik i, hvordan du arbejder strategisk med din økonomistyring. Kort sagt: Du får effektfuld og virksom viden og konkret inspiration til at synliggøre din butik, tiltrække og fastholde kunder og overblik over, hvordan du kan arbejde strategisk med udviklingen af din butik.
Tilmeldingsfrist
10. juni 2024, kl. 23:59
________________________