Abonnement som indtjeningsmodel

Onlineforløb: Bliv skarp på, om abonnement som indtjeningsmodel skal være vejen frem for din virksomhed, og hvordan det gøres i praksis.

Bliv skarp på, om abonnement som indtjeningsmodel skal være vejen frem for din virksomhed, og hvordan det gøres i praksis.

På dette workshopforløb får du velafprøvet viden og de rette værktøjer til at udarbejde din abonnementsforretning eller medlemsklub.

Workshopforløbet er for alle danske iværksættere som ønsker at arbejde med en abonnementsforretning, som enten stadig er på idé-stadiet, eller hvis virksomheder er stiftet efter d. 30/8/2016. CVR-nummer er altså ikke et krav.

Det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.

Du vil helt sikkert få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende: 

Du ønsker et ekstra ben i din forretning, eller har et ønske om at omlægge 100% til en abonnementsforretning. Du vil gerne arbejde med, hvordan du konkret skal udforme en abonnementsmodel, som passer præcis til din virksomhed. Efter forløbet vil du have en færdig plan for, hvordan du kan opstarte din egen abonnementsforretning eller medlemsklub – en plan som er holdbar, og som du kan eksekvere på. På workshopforløbet gennemgår vi blandt andet:

  • Du bliver skarp på, om en abonnementsforretning eller medlemsklub er det helt rette for dig.
  • Få forståelse for abonnement som forretningsmodel, samt hvad der skal til for at komme i gang.
  • Lær hvordan loyalitetsskabende produkter og adfærd er grundlaget for en succesfuld medlemsklub.

Der vil være hjemmearbejde imellem hver workshop.

Hvis du efterfølgende bliver opmærksom på en specifik udfordring, når det kommer til din abonnementsforretning, kan du søge om mere specialiseret viden på vores NextStep-forløb. 

Din guide på vejen fra god idé til god forretning

Forløbet vil blive faciliteret af Mette Fruensgaard, partner i SignUp Academy, som har stor erfaring med at udvikle, optimere og skalere virksomheders abonnementsforretning. De har hjulpet mere end 500 virksomheder og organisationer, både indenfor B2C, B2B og B2G abonnements-koncepter.

Workshopforløbet finder sted følgende dage:

  • 12-01-2023 09.00 – 12.00: Online
  • 19-01-2023 09.00 – 12.00: Online
  • 26-01-2023 09.00 – 12.00: Online
  • 02-02-2023 09.00 – 12.00: Online